27. dubna 2014

Sítko na čaj - Ebay

Ahoj :)

dnes mám pro vás recenzi na užitečnou vychytávku z Ebay. Miluju sypaný čaj, ale nebaví mně ho cedit. Asi nejsem jediná co? A proto jsem hledala na Ebay nějaký zlepšovák. A našla jsem tohle sítko.

Sítko
Sítko je vyrobené z plastu a trochu připomíná obyčejné sítko. Jeho hlavní výhodou je, že se dá zavěsit na hrnek. Manipulace s ním je velmi jednoduchá.



Do sítka nasypete čaj a zavěsíte na okraj hrnku. Sítko se dá sehnat ve více barvách já jsem si červenou nevybrala, posílali tzv. random. Ale myslím, že červená je hezká. Dírky jsou tak akorát, takže jimi čaj nepropadá ale voda velmi dobře proteče.


Oblíbený hrníček v akci
 Celkově je sítko velmi povedené. Svoji funkci plní na 1. Plast mi přijde kvalitní. Vše se dobře udržuje.

sítko v akci
Pokud máte také rádi čaj, a hledáte fajn pomůcku tak vám ho můžu jen doporučit.

cena : 20 kč
došlo : za necelý měsíc


Máte rádi sypaný čaj? A jak si ho obvykle připravujete? 

Žádné komentáře:

Okomentovat