4. října 2014

Angels on Bare Skin + vzorečky


Nedávno jsem byla ve Vídni, kde jsem samozřejmě navštívila i voňavý obchůdek Lush. Jelikož jediný český obchůdek této značky je v Praze, kam vůbec nejezdím, nezbývá mi než se každoročně tešit právě do Rakouska. Myslím , že nejsem jediná, kdo by ocenil Lush i u nás. Třeba v Ostravě. :) Teď už ale vzhůru na recenzi.

Dneska jsem si pro vás připravila můj maličký Vídeňský nákup. Pořídila jsem si zde čistítko s názvem Angels on Bare Skin. Rozhodla jsem se pro něj díky vzorečku, který jsem si přivezla předešlý rok.

Angels on Bare Skin


Jak už jsem říkala, jedná se o čistící roládu plnou drcených mandlí, růžové a levandulové silice a dalších dobrot, které pleť určitě ocení. Roláda je vhodná pro všechny druhy pleti a doporučila bych ji hlavně holkám s citlivou pletí. Po použití zůstává pleť jemná, vyčištěná a hlavně nepodrážděná. Drcené mandle se postarají o peeling.
Hmota není na pohled nic moc.

Když nahlédneme do typicky černého kelímku, uvidíme na první pohled né moc přitažlivou, béžovou hmotu. Při přičichnutí ucítíte velmi jemnou vůni, která nemusí vonět každému. Já cítím levanduli s trochu ořechovým nádechem. Roláda se používá tak, že si uždibneme kousek hmoty, já většinou o velikosti kuličky pepře, kterou smícháme v dlaních s vodou. Výslednou hmotu naneseme na obličej a masírujeme, dokud je nám to příjemné. Poté omyjeme obličej vodou. Jelikož opravdu uždibujeme malé kousky, roláda  vydrží velmi dlouho. Roláda se dá pořídit ve 100g a 250g balení. Osobně díky doporučené spotřebě 2-3 měsíce si myslím, že 100g stačí až nad hlavu. Roládu, složení a cenu najdete tady.
Chcete si poprvé něco pořídit z Lush a nevíte co? Angels on Bare Skin je určitě jedna z možností.

Vzorek a 100g balení

Dále jsem dostala k nákupu v obchůdku také vzoreček výrobku, který jsem si vybrala. Dostala jsem tedy Dream cream což je krém na ruce a tělo. Produktu ve vzorečku je opravdu hodně, není jen na 1 použití. Nemusíte se tedy bát, že ze vzorečku nic nepoznáte.

vzorek Dream cream

Když jsem tento krém poprvé požila, říkala jsem si, že to není nic pro mě. Dala jsem mu ale ještě jednu šanci a vyklubal se z něm skvělý krém na všechno. Zahojil mi rozškrábané akné po 2 použitích,
 sklidnil podrážděné oční okolí a skvěle vyživil suché ruce, které zůstaly nezvykle jemné. Hmota jako taková je velmi nezvyklá. Není ani příliš vodová ale zároveň to není nic tuhého. Vůně mi připomíná hřemánkový čaj s trochou levandule, skvělé pro sklidnění pleti. I přes né moc dobrý první dojem, si mně tento krém získal a už se těším na koupi plného balení.Dá se sehnat ve verzi 230ml. Krém, složení a cenu naleznete zde.

šátek

Na závěr bych vám chtěla ukázat šátek, který jsem při svém nákupu přihodila na poslední chvíli. Velmi se mi líbí nápad Lush, balit jejich výrobky do dárkových balení z šátků. Čímž vlastně šetříme obaly a ještě dáváme dotyčnému jakoby 2v1.  Šátek jsem použila i jako podklad pro dnešní produkty. Je vyroben ze 2 pet lahví, což mě velmi překvapilo. Je totiž velmi jemný.

Líbí se vám značka Lush? Máte nějaké jejich výrobky? Líbil se vám článek?

Mějte se hezky :)

Žádné komentáře:

Okomentovat