20. května 2014

Zebra - Ebay

Ahoj,
dnes bych se vám chtěla pochlubit mým nejnovějším úlovkem z Ebay. Jedná se o náhrdelník Betsey Johnson. Tato značka vyrábí doplňky hlavně těchto roztomilých vzorů. Najdete zde např. zebru,
slona, sovu nebo třeba i draka. Na poslední jmenované si brousím zuby také. Ale teď už k dnešnímu vzoru a tím není nic jiného než zebra.

Zebra BJ
Tato zebra se ke mně dostala náhodou když jsem si jen tak projížděla aukce a hledala nějaký šperk. Znáte to máte na práci důležitější věci ale raději se prohrabujete na ebay. Zalíbila se mi jak designem tak cenou. Štěstí se na mě usmálo a zebru jsem vydražila.


Zpracování

Zpracování je kupodivu velmi kvalitní. Zebra je vykládaná kamínky a malovaná. Nikde žádné přebytky nebo přetažená malba. Kamínky sedí perfektně. Přívěšek je dle mého názoru velmi mohutný. Když mi balíček přišel přemýšlela jsem co mi to vlastně přišlo, že je to tak těžké. 

Zadní strana


Když řetízek otočíme, uvidíme, že zadní strana je celá zlatá. Jsou na ní dírky, které mi připomínají hlavu Mickeyho Mouse. Řekla bych, že je to kvůli tomu, aby už tak těžký přívěsek, nebyl zbytečně ještě těžší.


roztomilé srdíčko
Řetízek na kterém je přívěsek zavěšen, byl součástí balíčku. Je jakoby hranatý a také velmi mohutný. Dlouhý je dle mého názoru akorát. Na konci je, jak bývá zvykem, pár malých oček na prodloužení, na kterých visí tohle roztomilé srdíčko s monogramem. 

Cena : 62,- (aukce)
Doručení: asi měsíc





Žádné komentáře:

Okomentovat