28. února 2013

Just - Natural Deo

Pěkné odpoledne děvčata,

dnes jsem si pro vás připravila recenzi na deodorant od švýcarské firmy Just.

Tento výrobek se ke mě dostal před pár měsíci na doporučení kamarádky.  Docela dost se potím a občas si už nevím co bych na sebe napatlala abych to zmírnila, proto jsem po tomto výrobku okamžitě sáhla. A byla jsem mile překvapena. 



Obal výrobku je střídmý, žádná přehnaná loga atd. Myslím si, že  obal je vhodně zvolen k účelu výrobku.  Lahvička je menší a  padne akorát do ruky. Dávkuje se rozprašovačem.  Balení obsahuje 75 ml tekutiny. Má osvěžující, lehkou příjemnou vůni a rychle se vsakuje do pokožky. Jeho hlavní složkou je extrakt ze šalvěje, která má osvěžující účinek a zabraňuje pocení. Má čirou barvu a jeho konzistence je  vodová.





Osobně jsem nevěděla co od tohoto deodorantu čekat. Po první aplikaci jsem ovšem byla velmi mile překvapena. Zamilovala jsem se do jeho vůně. Je to taková zvláštní směs šalvěje a cítím se díky ní svěže a čistě. Dalším překvapením bylo, že slibované účinky se dostavily již po pár hodinách. Opravdu jsem pocítila, že se se nepotím a to tak, že vůbec! Od té doby na něj nedám dopustit a používám ho každý den. Celkově výrobek hodnotím kladně. Bohužel mám na něj 2 menší výtky. Prvním mínusem je, že jedno balení vás vyjde asi na 500 Kč což je pro studentku mého věku velká suma. Druhým mínusem je pro mě jeho dostupnost. Tato firma bohužel nemá žádný svůj e-shop ani prodejnu. Musíte sehnat člověka, který pro jejich firmu dělá prodejce. 


Klady:                                      Zápory:
- balení                                     - cena
- opravdu účinný                       - dostupnost
- svěží vůně

Na závěr bych se vás chtěla zeptat jaký názor máte na tuto firmu vy ?                                      Mějte se  K.

Žádné komentáře:

Okomentovat