29. října 2014

PHAT TAT - Serf to Surf aneb čím pečuji o tetování

Ahoj dnes bych se s vámi chtěla podělit o názor na péči o tetování. Jelikož sama tetování vlastním, povím vám to z mého pohledu. Pokud si člověk nechá udělat tetování, asi nejdůležitější je následná péče o něj.
moje kombo



 Ze začátku jsem tetování mazala pouze Bepanthen mastí a omývala Dethol antibakteriálním mýdlem. Někdo radí používat Bepanthen plus, dokonce jsem četla na jedné diskuzi, že Bepanthen je přece jen na dětské zadečky a že si přece nebude mazat tetování něčím pro děti když  Bepanthen plus je úplně něco jiného a přímo na tetování. No abych uvedla vše na pravou míru. Bepanthen je opravdu mast na dětské zadečky ale Bepanthen plus je to samé jen s desinfekční přísadou. Abychom se vrátili zpět k tématu. Na internetu jsem hledala alternativy a masti určené přímo na tetování. U nás jich sice moc nenajdete ale na výběr máte. A tak jsem se dostala až ke značce Serf to Surf, která vyrábí mast přímo na tetování s názvem PHAT TAT o které bych vám dnes chtěla něco říct.

Aftercare

Jedná se vlastně o mast určenou na hojící se tetování. Měla by snižovat svědění a loupání kůže a zlepšovat barvu tetování. Zároveň by měla chránit před slunečními paprsky. No prostě vše co vaše nové tetování potřebuje. Navíc obsahuje pouze přírodní ingredience a dokonce je veganská.

PHAT TAT
Balení v podobě plechové krabičky je fajn, protože si naberete kolik chcete a nemusíte řešit, že vám toho z tuby vyteklo víc než jste chtěli. Jediné co bych balení vytkla je víčko, které skoro vůbec nedrží.
StS

Když plechovku otevřeme, uvidíme tuhý obsah. Jedná se o nezajímavou nažloutlou hmotu, která na první pohled vypadá jako vosk. Přejedeme-li po této hmotě prstem začne nám na prstu tát. Je trošku tužší konzistence, proto je potřeba prstem párkrát přejet nebo přitlačit. Na kůži se ale nanáší naprosto perfektně. Je to jako lehký balzám. Nemastí pokožku, ihned se vpíjí a na kůži zůstává jen jemný povlak, který je velmi příjemný a nijak jej na kůži necítíte. Na kůži vydrží asi 3-4 hodiny.

textura
Co se týká parfemace. Jelikož se jedná o přírodní produkt, nečekala jsem žádnou úžasnou vůni. A dobře jsem udělala. Při prvním otevření mně praštila do nosu vůně včelího vosku a čajovníkového olejíčku. Po nanesení na pokožku tato je tato vůně cítit jen v těsné blízkosti. Celkově mi tato vůně nevadí ale ani z ní nejsem nadšená.
složení
Mast jsem si zamilovala po první použití. Pro mně je to ideální věc na tetování když Bepanhen přestává stačit. Mast má 18g a koupíte ji zde. Jedná se o jediného českého distributora.


Doufám, že jsem vám tímto článkem pomohla a ukázala vám něco nového, co stojí zato vyzkoušet.

Žádné komentáře:

Okomentovat