2. dubna 2014

Obal na Kindle - Ebay

Ahoj,
dnes mám pro vás zase jednu recenzi, kterou ocení hlavně majitelé čtečky Kindle. Já mám svůj Kindle teprve několik dní, ale už jsme se stihli perfektně sladit. :) Ale o tom až v jiném příspěvku. :) A teď už k dnešnímu článku. 
Kdo svůj Kindle má, tak ví jak těžké je sehnat obal, který by nebyl drahý a plnil svoji funkci. 



Obal na Kindle

Na oficiálních stránkách seženete obal okolo 60 dolarů nejlevněji. Ne každému se chce ale takovou částku investovat. V Čechách je situace už lepší, ceny začínají na 250 Kč bez poštovného. Což ve finále také není zrovna málo. Krásné obaly se dají sehnat také na www.napadite.cz ale upřímně pro mně jako studentku je cena vysoká.

Kindle

Moje volba tedy padla na Ebay.com. Upřímně mně překvapilo jak těžké je najít obal na Kindle 5. Je tedy potřeba hledat obal na Kindle 4/5. I tak jich na Ebay není zrovna mnoho. Nakonec jsem tedy vybrala obal, který si můžete prohlédnout na fotkách. 

Detaily

Na výběr máte 4 barvy. Mně padlo do oka toto růžové. Na obalu se mi líbily hlavně vylisované detaily. Proto jsem tak obal vybrala. Detaily jsou opravdu pěkně propracované. Šití je kvalitní nikde netrčí žádná nitka. Vše je šité rovně.


Když obal otevřeme, objevíme uvnitř šedé semišové polstrování. Nechybí v něm ani vylisovaný nápis kindle. Polstrování je velmi příjemné, hebké. Poškrábání čtečky tedy nehrozí. Jediné co mně štve je to, že pouzdro  nemá žádný magnet. Zavřené drží "jen" silou vůle. Zato plastová část drží až moc. Když Kindle zacvaknete do pouzdra, tak je velmi těžké jej  vyndat. 

polstrování

Když pouzdro přišlo, čekala mně velká obálka. K mému překvapení se v ní kromě pouzdra ukrývaly ještě 2 drobnosti. Konkrétně fólie na displej a dotykové pero. Jelikož moje čtečka není dotyková, tak pero nevyužiji. Fólii také prozatím lepit nehodlám, ale někomu to může přijít užitečné.
drobnosti v balíčku

Celkově se mi pouzdro velmi líbí. Je přesně takové jaké jsem si ho představovala. Pokud tedy sháníte nějaké pouzdro na Kindle tak vám jej můžu jen doporučit. 


Cena: 180 Kč
Přišlo: za 9 dní

Doufám, že jsem vám dnes pomohla s výběrem a ptám se Máte Kindle? Jste spokojené?
Mějte se xoxo





Žádné komentáře:

Okomentovat