1. listopadu 2013

Kočičí šátek - Ebay

Čauky =D
 dneska tady pro vás mám další recenzi věcí které mi přišly z Ebay.com.
Tento šátek jsem původně viděla u Sabči ze Svět podle S. V jejím příspěvku co si kupuju na Ebay ?. 

V akci  s mým mobilem a dust plugem 

Nikdy předtím jsem z ebay neobjednávala a měla jsem z toho vždy respekt. Ten den jsem si ale řekla proč to nezkusit. Tak jsem prošla registrací, ověřením Paypal a můžu říct, že takhle složité by to být nemuselo. No budiž dělají to přece pro naši bezpečnost. Uspěšně jsem se tedy dostala až ke kroku zaplacení. A začala jsem se těšit jako malá. Miluju totiž různé dopisy, balíčky apod. Jen by pošta mohla být trochu profesionálnější ale o tom někdy příště. 
Počasí mi ve focení nepřeje 
Šátek je dlouhý tak akorát. Potisk je kvalitní. Materiál jemně průsvitný. Vybrala jsem si barvu Beige. 

Barva odpovídá reálu
Cena:45.93 Kč
Přišlo: cca. za měsíc 

Doufám, že se vám recenze líbila a napište mi Máte taky rádi balíčky a dopisy ?
Mějte se xoxo

Žádné komentáře:

Okomentovat