6. dubna 2014

Můj book list

Ahoj,
dnešní článek je spíše takový informační. Od doby kdy jsem si pořídila čtečku, začala jsem se o knihy zajímat více než předtím. Pořád sháním knihy, které stojí za to si přečíst. Někdy to není zrovna jednoduché, ale ta námaha za to stojí. A můj seznam se pomalu rozrůstá. Proto bych dnes chtěla napsat seznam knih, které vlastním. Zatím jich mnoho není. Pokud by jste nějakou knihu chtěli, stačí napsat.


A zde už je můj seznam:

E. L. James - Padesát odstínů šedi - erotický román
E. L. James - Padesát odstínů temnoty - erotický román
E. L. James - Padesát odstínů svobody - erotický román

Oscar Wilde - Lady Fuckingham - erotická novela

Alice Clayton - Nabíječ - erotický román

Sylvia Day - Obnažená - erotický román 
Sylvia Day - Spoutaná - erotický román
Sylvia Day - Nezkrotná - erotický román

Polnočný denník - Maxim Matkin - zajímavá kniha od slovenského autora 

Maya Banks - Pád - erotický román

Christina Lauren - Božský bastard - erotický román

O knihám se více rozepíšu v některém z příštích článků. Pokud by jste měly o některou knihu zájem stačí napsat do komentáře název knihy a váš email. 

To je pro dnešek vše. Budu ráda když mi do komentářů napíšete co zrovna čtete. Mějte se. 





Žádné komentáře:

Okomentovat