28. února 2013

Giorgio Armani - ACQUA di GIOIA

Dobrý podvečer krásky,

dnes bych se s vámi chtěla podělit o zkušenosti s parfémem od Giorgio Armani. 
Tento parfém jsem dostala  od své tety která nebydlí v Čechách. Byla jsem nadšená protože ráda zkouším nové vůně. Sada, která mě na první pohled zaujala svým balením, v sobě skrývala nejen samotný parfém ale také tělové mléko.


Parfém má na první pohled jednoduchý desing, který neurazí ale ani nenadchne. Lahvička je laděna do modro-zelené barvy.   Vůně je lehká, působivá, osvěžující vhodná spíše na denní nošení. Na první přičichnutí ucítíte vůni vody, moře a všeho co s vodou souvisí. Při rozvinutí vůně cítíte květiny a citrusy. Je v ní hodně přírody.


Tělové mléko podle mého názoru připomíná vůni parfému opravdu vzdáleně. Cítím z něj spíše jen citrusy. Jeho konzistence je řidší. Mléko se rychle vsákne do pokožky a opravdu ji provoní. Žádné jiné účinky u něj ovšem nehledejte. Já osobně tato tělová mléka moc nemusím a klidně bych se bez něj obešla. 





 Celkově se tato sada povedla. Pokud hledáte neobvyklou denní vůni, určitě byste měli tento parfém vyzkoušet. Já osobně hodnotím parfém jako povedený. 




Přeji pěkný den :) 
K.



Žádné komentáře:

Okomentovat