30. října 2013

Dust Plug - Ebay

Ahoj :)

dnes tu pro vás mám recenzi na vychytávku kterou jsem si objednala z Ebay.com. Tuto stránku podle mého názoru není třeba představovat.

Když si chci odpočinout nebo jen tak nevím coby tak projíždím tuto stránku a hledám věci které by se mi hodily nebo líbily. Vždyť to znáte. Mám takový systém. Když se mi něco zalíbí dám si danou věc do sledovaných . Potom si prohlížím můj Wishlist a přemýšlím zda danou věc opravdu chci a potřebuji. A pak jsou tady dny kdy mám depku nebo se mi něco obzvlášť povede, třeba ve škole. :) A tak si pro potěšení nějakou věc objednám. Pak už se jen člověk těší a těší. :)

Myslím, že je nejvyšší čas vrhnout se na naší dnešní recenzi.

Dust Plug
- spousta z vás asi ani nemá ponětí k čemu je to dobré
- je to takový malý špunt který se dá tam kde zapojujeme sluchátka
- slouží k tomu aby ses nám daný otvor nezanášel prachem a různou špínou
- dají se sehnat přes úplně obyčejné které nejsou ani vidět přes různé kuličky až po princeznovské korunky

Ani já jsem neodolala a jeden takový jsem si objednala . Myslím, že je to docela praktické věc.

Oficiální fotka z Ebay.com


Na obrázku vypadal velmi kvalitně zpracovaný a proto jsem se bála zda-li tomu tak bude i v reálu.

Barva odpovídá reálu.
Jak vidíte mé obavy byly zbytečné. Maska je vyrobena z kovu, kamínky jsou pevně zasazeny a vše drží. Barva je krásně lesklá a výrazná.

Kolík sedí na většinu telefonů. Ovšem sama si myslím, že díky tomu, že je maska poměrně velká lépe vynikne na větších telefonech.


Dodání bylo také velmi rychlé řekla bych až nadprůměrně rychlé.

Cena: 33.56 Kč
Odesláno: 21.10. 2013
Přišlo: 30.10. 2013 ( za 9 dnů !!! )
Odkaz: http://www.ebay.com/itm/360702747810?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649


Doufám, že se vám dnešní recenze líbila a napište mi Co jste si  objednali z Ebay vy ? :)
Mějte se xoxo

Žádné komentáře:

Okomentovat