30. října 2014

Brandnooz box - říjen 2014

Ahoj,
jak užíváte podzim? Dnešní článek bych chtěla věnovat oblíbenému rozbalování boxu. Budeme rozbalovat říjnový Brandnooz box. Tak vzhůru do toho.


Brandnooz box

Co to vlastně Brandnooz box je ?
Jedná se o krabičku, kterou většina z vás zná spíše z kosmetického světa. Rozdíl je, že v této krabičce nenajdeme kosmetické novinky ale jídlo. Celý koncept ale zůstává zachován. Objednáte si předplatné, a pak už se jen těšíte, co vám v boxu dobrého nadělí.


průvodní kartička

Koncept krabiček s jídlem se mi zalíbil víc, než její kosmetické varianty. Nikdy se totiž nestalo, že by mně obsah vyloženě zklamal. Samozřejmě že to není pořád jen super ale myslím si, že se tato firma snaží pořád své boxy vylepšovat a více poslouchají své odběratele.

obsah boxu

A co že se to vlastně skrývá v říjnovém vydání boxu? Celkem 9 plných produktů. A na ty se právě teď společně podíváme.

Jumex 100% džus
Jedná se o 100% ananasový džus bez konzervačních látek a barviv, který pochází z Mexika.Tento výrobek jsem ochutnala jako první s mírnými rozpaky. normálně se totiž ananasovému džusu vyhýbám.A o to víc jsem byla překvapena. Chuť je naprosto vynikající, lahodná a vůbec není umělá. I balení mě mile překvapilo. Jedná se o plechovku, která by měla udržet nápoj déle chladný a navíc je znovu uzavíratelná takže ji bez problému můžete hodit do tašky. (500ml/39Kč)

jumex
Chocoland Herba
Želé bonbóny vyrobené z 13 bylin ve spojení s esenciálními extrakty unikátních příchutí. V boxu byla příchuť pomeranč a zázvor. Věc, která mě z celého boxu zaujala nejvíce. Značku neznám ale když jsem poprvé ochutnala, hned jsem se zamilovala. Bonbóny jsou měkké a obalené v cukru. Voní po citrusech a chutnají po pomerančích. Zázvor je zde zastoupen jen decentně. Balení je takové mdlé, nevýrazné. Podle kartičky se dají bonbóny sehnat buď v pytlíku nebo v plechovce. Tím si u mě vylepšili skóre, protože plechovky na bonbóny mám ráda. Celkově mi tyto bonbóny chutnají a ráda si je znovu koupím. (90g/23,90Kč)

Herba
X-life Krtečkovy bublinky
Dětská obdoba bublinkového sektu s příchutí lesní směs. Jelikož sekt nemusím a ráda si při příležitosti dám spíše dětskou variantu, tento výrobek mě vůbec nenadchl. Možná je to zpracováním obalu, které je spíše laciné. Nejsem cílová skupina tohoto produktu a krteček na výrobku mě nechává chladnou. Chuťově jsem ho ještě nezkoušela, nechám si ho na nějakou dětskou party. Jediné plus tohoto výrobku je, že je vyroben v ČR.  Je sice hezké, že firma myslí i na děti ale ne každý to ocení a využije. (700ml/45Kč)
Krtečkovy bublinky
Chocoland Jsem kávová
Tyčinka z belgické čokolády s kávovou náplní.Tyčinka mi vzhledově i chuťově připomíná konkurenční výrobek Milena od Orionu. Chutná po kávě s trochou rumového nádechu. Obal je povedený, líbí se mi jeho matná povrchová úprava. (31g/9,90Kč)

Kávová
Mentos Rainbow
Oblíbené žvýkací bonbóny se 7 druhy příchutí. Mentos bonbóny známe asi každý. Já je mám ráda a proto mi jejich umístění do boxu nevadí. Ke klasickým příchutím přibyla borůvka, na kterou se velmi těším. (37,5g/17,90Kč)

Mentos
Vitana Bešamelový základ
Ideální základ pro světlé omáčky. Je připravem z mouky, másla a mléka. Jelikož s těmito předpřipravenými surovinami moc nevařím, tento bešamel jsme doma už měli. Hodí se skvěle třeba do lasagní. Výrobek mě ani nenadchl ale ani neurazil. V kuchyni jej využiji. (400g/40Kč)

Bešamel
Knorr Bohatá šťáva
Šetrně připravena pozvolným vařením masa, cibule a česneku. Neobsahuje látky zvýrazňující chuť, konzervanty a barviva.Tyto bujóny a různá dochucovadla ve vaření nepoužívám ale udělám radost mamce, která to zužitkuje. V boxu byly 2 krabičky těchto bujónů a to na světlá a tmavá masa. (4x28g/45,95Kč)

Knorr
Kand Hořčice Delikates
Oblíbená pochutina, která nesmí chybět v žádné kuchyni. Skvělá jako příloha k uzeninám a masům. Jelikož hořčici nejím, tak její chuť neposoudím. Barevně mi přijde až moc žlutá a balení také není nic extra. Tento výrobek mě potěšil asi nejméně z celého boxu. (200g/29Kč)

Kand
Somersby Apple Cider
Jablečný cider. Obsahuje 4,5 % alkoholu. Tento produkt jsem na průvodní kartičce nenašla a proto si myslím, že se jedná o bonus. Cidery celkově mě neoslovily a myslím si, že ani tento nebude výjimkou. Samozřejmě jej ráda ochutnám. Balení je klasické a grafické zpracování se mi velmi líbí. To je vše co k tomuto výrobku zatím mohu říci. (0,33l/35,90Kč)

cider

Tak to je celý říjnový Brandnooz box. Myslím si, že se tento měsíc docela povedl. Většinu věcí jsem neznala a proto box splnil svůj účel. Bohužel ne se vším se mi trefil do chutí. A jelikož jej odebírám už pár měsíců, ocenila bych méně dětských výrobků a dochucovadel. Je to jen můj subjektivní názor.

Jak se vám líbí říjnový Brandnooz box?



Žádné komentáře:

Okomentovat